CUMHURİYET BİZİMDİR.

1 Nisan 2008 Salı

Türk Ordusunun Gücü

Selam bu klibi izleyecek olan dostlara burada kısa ama görsel olarak dosta güven düşmana korku veren bir klip yayınlıyacam bu arada kuzey ırakta ölen PKK' leşlerine ağıt yakıp dünyayı ayağa kaldırıp show yapan sayın DTP li kalleşlere iki kelime söylemek lazımsa bizim vergimizle meclise giripte ortalığı karıştıracağınıza sözde haklarını savunduğunuz Kürt halkının çıkarlarını korumak adına gerçek kürt dostu iseniz çocuklarınızı birbirine dağda kırdırmak yerine eğitim verdirerek uyuşturucu ve kirli paranızı teröre değilde yardım ve açlıkla kıvranan Diyarbakır,Muş,Siirt vs. illerinde insana yakışırca bir yarışın içinde yetiştirmeli namusuyla ,dinini savunan ve Türkiye Cumhuryeti olmazsa neler olabileceğini yakın bir geçmişte IRAK'ta yaşananları görmemek için kör ve aptal olmak lazım o yüzdende en kısa sürede doğuda kandırılmaya çalışan çocukla için eğitim hamlesini başlatıp o mahsum olan çocukların geleceğini tehlikeye atmadan hayata bağlamak lazım doğuda yaşayan halkta bunu iyi bilsin ki Türk ordusu içinde Lazı, Çerkezi ,Kürtü,Türkü,Üsküplüsü hepsi bu ülke toprağının verilme noktasında hayatını verdi ve verecek artık plan yapmayın plan ... diyip barış ve sevgi için koları sıvazlayıp insanca yaşamaya çalışalım fitne fesatlanmaya son verelim .

Tanrı bu ülkeyi hep aydınlık ve güçlü tutsun.

Saygılarımla

Evren GÜLSER

1 yorum:

tunahan dedi ki...

Merhaba, blogunuzda keyifle zaman geçirdim, özellikle altında imzanız olan yazıları okudum, fikir üretebilen, ülkemiz geleceği için düşünen birisi olmanızdan ve özellikle birlik beraberlik mesajlarınızdan mutlu oldum, Fikirlerde insanlar gibidir aslında, doğar büyür gelişir ve ölür. Belki bazı noktalarda küçük nüans farkları olsada yazdıklarınızı alkışlamamak imkansız.

Daha mutlu huzurlu özgür ve zengin bir ülkemiz ve halkı olur inş.

Saygılar

Tunahan TUNA